Novedades
  • IV Jornada de Portes Obertes al Pavelló Cobert dÁlgemesí, organitzat per el Club de Bàsquet d’Algemesí

    Escrito en junio 3, 2014 por en NOVEDADES

    El divendres, 6 de juny, el Club de Bàsquet d’Algemesí, al pavelló cobert, a partir de les 17:30, es celebrarà la IV Jornada de Portes Obertes, i el bar estarà obert amb múltiples opcions per a berenar. La recaptació del bar serà a benefici de l’Associació “Ayuda a Adrián”.

    Allí podreu disfrutar d’una vesprada magnífica, coneixent al club i que tots els xiquets i xiquetes sàpien lo bo i divertit d’este esport tan especial. Un equip molt unit, amb jocs i entrenaments especials per a eixe dia, faran que passeu una vesprada molt entretinguda i divertida.

    Gràcies al Club de basket d’Algemesí, a l’Ajuntament d’Algemesí, i a la Regidoria d’Esports.

    ——————————————————————————–

    El viernes, 6 de junio, el Club de Bàsquet d’Algemesí, en el pabellón cubierto, a partir de las 17:30, se celebrará la cuarta jornada de puertas abiertas, y el bar estará abierto con múltiples opciones para merendar. La recaudación del bar será a beneficio de la Asociación “Ayuda a Adrián”.

    Allí podréis disfrutar de una tarde estupenda, conociendo al club y que todos los niños y niñas sepan lo bueno y divertido de este deporte tan especial. Un equipo muy unido, con juegos y entrenamientos especiales para ese día, harán que paséis una tarde muy entretenida y divertida.

    Gracias al Club de basket de Algemesí, al Ayuntamiento de Algemesí, y a la Concejalía de Deportes.

    IMG-20140530-WA0010

     

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

Puedes usar las siguientes etiquetas y atributos HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Switch to our mobile site